Witaj w skromnych progach naszego bloga


Zapraszamy na stronę

Gazeta Edukacja to strona poświęcona zagadnieniom edukacyjnym. Znajdziesz tutyaj informacje ze świata nauki, ale także przeczytasz o tym, jak zadbać o prawidłowy rozwój dziecka.


Bez promocyjnych pomysłów świat byłby bezowocny

Posted on 09/10/2019 7:30am

Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że dzięki rozwojowi Internetu świat zaczął pędzić jeszcze szybciej. Obecnie nie wystarczające okazują się reklamy w telewizji, musimy zadbać o marketing internetowy. A jakie są komponenty tego rodzaju marketingu? Oglądamy ogromną ilość reklam w Internecie, bywa, że nie są one jakoś szczególnie powiązane ze stroną, na której się znaleźliśmy. Często pokazują się nam różnego typu reklamy w osobnych okienkach. Do tego trzeba włączyć maile z reklamami. Internet to jedna ogromna reklama.

ludziki biegnące z listami
Z tego powodu jest to, tak ważny nośnik marketingowy. Co interesujące sporo firm wybiera jedynie na marketing internetowy, jako pomysł na pokazanie się światu. Nierzadko nie pamięta się o instrumentach typu programy motywacyjne. Oczywiście są to firmy, które są nastawione na odbiorcę do czterdziestego piątego roku życia, bywa, że są skupione na grupie osób od trzynastego do trzydziestego roku. Wszystko związane jest z tym, do kogo kierujemy naszą ofertę. Im młodsi ludzie, tym marketing internetowy jest lepszym sposobem na dotarcie do nich. Dla osób starszych najczęściej lepszą ofertą marketingową będzie ulotka, którą otrzymają na ulicy lub [sklep papierniczny online] znajdą w skrzynce na listy. Jednak najwłaściwszą opcją jest połączenie klasycznych rozwiązań marketingowych z marketingiem internetowym. Czytaj pod adresem: .

e-marketing
Author: flickr.com
Kto z nas nigdy nie rozmarzył się i nie posłał żadnego smsa na jakąś loterię, palec do góry? Mniemam, że zgłosiłyby się tylko i wyłącznie osoby, które nie mają smartfona.

Mamy dla Ciebie ciekawy wpis (https://www.centrumjakosci.pl/systemy-zarzadzania/pn-iso-iec-27001.html) - tam wyszukasz masę intrygujących artykułów oraz wątków. Nie ociągaj się tylko wejdź!

Każdy wie, że loterie to świetne marketingowe zagranie. Ktoś zarabia na tym, że wysyłamy swoje imię, literkę albo miejscowość, z której pochodzimy i tak to wszystko się toczy. W teleturniejach pytania są tak banalne, że tylko przez przypadek można niewłaściwie odpowiedzieć. Z tego powodu wysyłamy smsy.

Później nie mamy pieniędzy na koncie, nie dostajemy nagrody, ale wierzymy, że innym razem się uda. A z loteriami sms jest tak, że jeżeli przynajmniej raz skusiliśmy się na smsa, bez znaczenia czy to do radia, czy z powodu konkursu w gazecie, to przez długi czas – najczęściej do momentu, gdy zlikwidujemy numer - będziemy dostawać smsy związane z kolejnymi edycjami konkursu (), czy też opcją wygrania zestawu przypraw, czy kosmetyków, wystarczy, że wyślemy jednego smsa. A jak to się kończy to dobrze wiemy, potem trzeba wysłać jeszcze jednego smsa i jeszcze jednego i potem znowu brak nam pieniędzy na koncie.

Tags: Internet, konkurs, nagrody, reklama, marketing