Witaj w skromnych progach naszego bloga


Zapraszamy na stronę

Gazeta Edukacja to strona poświęcona zagadnieniom edukacyjnym. Znajdziesz tutyaj informacje ze świata nauki, ale także przeczytasz o tym, jak zadbać o prawidłowy rozwój dziecka.


Jakim głosem odezwać się do odbiorcy, by zareklamować swój artykuł?

Posted on 01/08/2020 7:50am

Wiele instytucji zajmujących się reklamą boryka się z trudnością wybrania dobrego głosu do spotu. Który brzmiałyby najbardziej prawdziwie? Który z nich nakłoniłby słuchacza do wzięcia usługi lub do nabycia produktu? Słuchacze uwierzą męskiemu czy kobiecemu komentarzowi? Przy wyborze głosu do spotu są to najczęściej zadawane pytania.


Na szczęście aktywne dziś banki głosów oferują usługi doświadczonych, świetnych lektorów.


bank głosów
Author: swimboy1
Bank głosów proponują głosy lektorskie, które można często usłyszeć w rozgłośniach radiowych, telewizyjnych, internecie oraz urzędach telefonicznych (bank głosów). Dzięki dużej bazie oraz profesjonalnemu masteringowi i otoczce dźwiękowej każda reklama, filmik marketingowy czy też prezentacja multimedialna mogą brzmieć naprawdę świetnie. Spośród usług, jakie daje bank głosów często korzystają biura zajmujące się reklamą. Lektor do reklamy powinien spełniać dużą ilość wymogów. Przede wszystkim powinien on mieć czysty, miły dla naszych uszu i łatwy do zapamiętania głos. Niezwykle ważną sprawą wydaje się zdolność do odczytywania wersów w dobrym tempie i zrozumiale,ale też zmysł poprawnej wyłożenia treści.

Zaciekawiły Cię tematy, które właśnie przeczytałeś w powyższym artykule? Jeśli tak, to oprócz tego zweryfikuj ofertę u źródła, a uznasz, że wszystkie wiadomości są prawdziwe.

Wobec tego doskonała wymowa jest jednym z najważniejszych warunków, które musi wypełnić lektor do reklamy. Bank głosów pracuje najchętniej z lektorami z doświadczeniem, którzy mogą zaprezentować swój dorobek wykonanych i transmitowanych produkcji. Każdy bank głosów może zaoferować swoim usługobiorcom ogromną listę głosów żeńskich, męskich oraz obcojęzycznych. Umiejętności samego mówcy to jednak nie jest gwarancja sukcesu. Centra zarządzające bazą głosów dbają, by zamawiane ścieżki dźwiękowe były doskonałej klasy, a wobec tego czyste, pozbawione pogłosu, szumu sprzęru komputerowego i wszystkich innych odgłosów z zewnątrz. Dlatego też tak istotne okazuje się, by lektor do reklamy dbał o właściwie wyposażone i akustycznie zaaranżowane studio.


Teraz, w czasach, kiedy reklama (oklejanie samochodów zmiana koloru) obecna jest niemal wszędzie, zawód lektora może okazać się naprawdę dochodowe. Być może to odpowiedni argument, by spożytkować swe talenty ładnej wymowy i elokwencji.

Tags: komputer, gwarancja, reklama