Pięć razy większym kosztem jest zjednać sobie nowego odbiorcę niż utrzymać już istniejącego
Posted on 10/07/2020 7:56am
Intencją przedsiębiorstw uruchamiających programy lojalnościowe dla swoich klientów, jest głównie zatrzymanie aktualnego grona nabywcówMałe i średniej wielkości przedsiębiorstwa często mają przewagę nad wielkimi w zachęcaniu konsumentów do lojalności, gdyż posiadają sposobność utrzymywania z nimi bliższych stosunków.
Author: Office of Naval Research
Source: http://www.flickr.com
Niedużym firmom dużo łatwiej jest komunikować się z odbiorcami, pomagając im np. w wyborze artykułów.
Wszystkie prezentowane tu dane pod linkiem (https://www.foliograf.pl/o-nas/) są bardzo ciekawe, zatem nie czekaj dłużej, tylko odszukaj większą ilość wiadomości, które Cię ciekawią.
Wielkim przedsiębiorstwom, pomimo że stać je na bardziej rozszerzone programy lojalnościowe, z trudem przychodzi rozpoczęcie i utrzymywanie bardziej przyjacielskich kontaktów z nabywcami.
Teraz dzięki niezbyt kosztownym i łatwym sposobom np. konkretnym platformom transakcyjnym, nawet mała firma może łatwo i szybko przygotować i wprowadzić prosty program lojalnościowy. Natomiast w przypadku małych tzw. osiedlowych placówek handlowych, efektywniejsze są inne rodzaje promocji. Szczerze lojalny konsument, to taki konsument, który sam z siebie postanowił o wyborze firmy i jej oferty. Następnie swym zachowaniem wobec wybranej firmy oraz jej produktów czy też usług, świadczy o swojej wierności do niej.
A zatem w rzeczywistości wierny nabywca regularnie nabywa różne artykuły i usługi oferowane przez przedsiębiorstwo. Wydaje dobre stanowiska o przedsiębiorstwie. Jest nieczuły na zabiegi konkurencji. Znosi niewielkie niedoskonałości przedsiębiorstwa.
Wszystkie prezentowane tu dane pod linkiem (https://www.foliograf.pl/o-nas/) są bardzo ciekawe, zatem nie czekaj dłużej, tylko odszukaj większą ilość wiadomości, które Cię ciekawią.
Wielkim przedsiębiorstwom, pomimo że stać je na bardziej rozszerzone programy lojalnościowe, z trudem przychodzi rozpoczęcie i utrzymywanie bardziej przyjacielskich kontaktów z nabywcami.
Teraz dzięki niezbyt kosztownym i łatwym sposobom np. konkretnym platformom transakcyjnym, nawet mała firma może łatwo i szybko przygotować i wprowadzić prosty program lojalnościowy. Natomiast w przypadku małych tzw. osiedlowych placówek handlowych, efektywniejsze są inne rodzaje promocji. Szczerze lojalny konsument, to taki konsument, który sam z siebie postanowił o wyborze firmy i jej oferty. Następnie swym zachowaniem wobec wybranej firmy oraz jej produktów czy też usług, świadczy o swojej wierności do niej.
A zatem w rzeczywistości wierny nabywca regularnie nabywa różne artykuły i usługi oferowane przez przedsiębiorstwo. Wydaje dobre stanowiska o przedsiębiorstwie. Jest nieczuły na zabiegi konkurencji. Znosi niewielkie niedoskonałości przedsiębiorstwa.
Author: Kat Veilux
Source: http://www.flickr.com
W tym miejscu, rodzi się pytanie - Czy w obecnej dobie, uzyskanie takiego poziomu wierności odbiorców jest wykonalne? Ogromny wybór propozycji na rynku, powszechny i łatwy dostęp do wszelkich danych o nich, wzajemne upodabnianie się artykułów czy też usług do siebie, chociażby w rezultacie rozwoju globalizacji, sprawiają że firmom coraz trudniej zachęcić konsumentów do pozostania właśnie z nimi.