Witaj w skromnych progach naszego bloga


Zapraszamy na stronę

Gazeta Edukacja to strona poświęcona zagadnieniom edukacyjnym. Znajdziesz tutyaj informacje ze świata nauki, ale także przeczytasz o tym, jak zadbać o prawidłowy rozwój dziecka.


Skuteczne metody reklamy rodzaju OOH

Posted on 07/04/2022 7:28am

Koncepcja prezentowania różnorodnych zawartości na dużych ekranach powstała już kilka dziesiątków lat temu. Może być to notyfikacja nieruchoma, np. promujący jakiś produkt billboard bądź komunikat w postaci jakiegokolwiek filmiku promocyjnego.




fundacja
Source: http://www.newconnect.info


Funkcjonuje wiele różnych środków przekazu reklamy.


Przykładowo na uliczkach naszych miasteczek czasem napotykany jest ekran LED Warszawa. Jest to bardzo atrakcyjna forma promocji typu OOH, czyli z języka Shakespeara Out of Home. Pokazywane są na takim ekranie wszelakie krótkie filmiki reklamowe, które skutecznie skupiają na sobie uwagę ludzi. Takowy ekran LED Warszawa trafia równocześnie do znacznej grupy potencjalnych Klientów, co powoduje, że potencjalny zysk reklamodawcy jest większy niżeli w przypadku np. zostawianych za szybą auta ulotek. Prezentacją oraz realizacją takiego rodzaju promocji parają się co poniektóre biura (inoffice.pl - coworking warszawa) marketingowe, ale wystarczy, że w przeszukiwarce wpiszesz wyrazy: ekran LED Warszawa a z pewnością znajdziesz najdoskonalszą z nich.


Być może zaoferuje Ci ona telebim Świdnica Zamenhofa i rzeczy ułożą się tak, iż będzie wyświetlał on właśnie Twoją najlepszą promocję? Co prawda nie będzie to obraz o patronie tej alei, jaki stworzył 100 lat temu dialekt esperanto, jednak na pewno będzie reklamował w większym stopniu użyteczne dzisiejszym klientom produkty lub usługi. Jeśli zatem zamierzasz wykonać jakąkolwiek akcję promocyjną, siadaj przy laptopie z kawą w ręku i napisz w wyszukiwarce wyrażenie: telebim Świdnica Zamenhofa.




Wykupienie usługi nie jest rzeczą zbytnio kosztowną w porównaniu do potencjalnych zysków. Skieruj także uwagę na okoliczność, iż jeżeli klient nie jest zainteresowany promocją, która jest poprzez takowy telebim Świdnica Zamenhofa wyśletlana, nie może on w ani jeden wariant jej zgasić.

Tags: obraz, firm, rodzaj