Witaj w skromnych progach naszego bloga


Zapraszamy na stronę

Gazeta Edukacja to strona poświęcona zagadnieniom edukacyjnym. Znajdziesz tutyaj informacje ze świata nauki, ale także przeczytasz o tym, jak zadbać o prawidłowy rozwój dziecka.


W dzisiejszych czasach promocja jest najważniejszą częścią biznesu - zdaje sobie z tego sprawę nawet dziecko

Posted on 02/12/2020 9:34am

Dziś ciężko sobie przypomnieć firmę, która nie reklamowałaby się w jakikolwiek sposób. Oczywiście reklamy na szklanym ekranie bywają zarezerwowane dla wielkich korporacji, ponieważ są bardzo drogie i małe firmy nie mogą sobie pozwolić na ten sposób promocji.


Jednak, istnieje jeszcze wiele innych metod na dotarcie do ewentualnego klienta.




oklejanie samochodów
Author: Christopher Sessums
Source: http://www.flickr.com


Możemy wystawiać się na przeróżnego rodzaju targach. Możemy wręczać gadżety, jak na przykład długopisy z naszym logo. Dodatkowo jeśli jeździmy firmowym samochodem, to możemy je obkleić tak, by było swoistą promocją naszej spółki. Nie musimy za to uiszczać jakichkolwiek składek, ponieważ samochód jest nasz. Jedyne co jesteśmy zobligowani zrobić to zapłacić jeden raz za oklejanie samochodów firmowych. Mądrze byłoby załatwić wszystko za jednym razem, gdyż jeżeli posiadamy ich przynajmniej kilka, to możemy zapytać o jakąś zniżkę. Pamiętajmy, że reklama (reklamy na samochodach ciężarowych) na aucie powinna przyciągać wzrok przechodniów, ale nie powinna być zbyt drobiazgowa. Zbyt duża ilość detali sprawi, że ludzie nie zdążą wszystkiego przeczytać i w konsekwencji machną na to ręką. Musimy więc pomyśleć czy jest na przykład sens naklejania adresu pocztowego, jeśli wystarczy po prostu podać adres www. Rozstrzygnięcie oczywiście należy do nas. Warto również przemyśleć szatę graficzną reklamy i jej kolory.




W takiej dziedzinie mogą nam pomóc graficy z firmy, u której zamówimy oklejanie samochodów. Możemy się z nimi spotkać i porozmawiać o naszych ogólnych wymaganiach dotyczących zlecenia.

Tags: prawo, koszt, Przedsiębiorstwa, rodzaj