Zalety reklamy zewnętrznej
Posted on 16/10/2022 7:38am
Ta odmiana reklamy to wszystko to co widzimy przykładowo idąc przez miasto albo jadąc drogą.
Tablice, plakaty, billboardy Bielsko-Biała i tym podobne. Charakteryzując to bardziej definicyjnie reklama outdoorowa jest wszelką handlową informacją ulokowaną na nośnikach, które w większości wypadków dzielone są na trzy grupy: billboardy, na jakie naklejane zostają wielkowymiarowe plakaty, tablice owe posiadają zróżnicowane wielkości, reklama malowana – będą to duże formy o charakterze trwałym, będące fragmentami tak zwanej reklamy w otoczeniu, w większości wypadków umieszczana na budynkach, płotach, mostach, stanowią ją wszelkiego typu plakaty etc.
, reklama (słupki przemysłowe) mobilna – lokowana na środkach transportu publicznego, na autach należących do firmy, balonach, etc.
Author: Ministerio de Cultura de la Nación Argentina
Source: http://www.flickr.com
Author: Jorge Láscar
Source: http://www.flickr.com
Prawdopodobni nabywcy są wystawieni na oddziaływanie takowej reklamy bez względu na to czy tego pragną czy nie, jeśli tylko przechodzą albo przejeżdżają blisko miejsca w którym została umieszczona. Jeżeli zostanie postawiona w miejscu uczęszczanym przez wiele osób, bądź o ogromnym natężeniu ruchu samochodowego, skala jej oddziaływania będzie ogromna. Tym samym nieduży będzie jej koszt w przeliczeniu na jedną osobę. Należy jednakże zwracać uwagę, że by została ona dobrze zapamiętana a także powiązana z firmą musi być stosowana długo. Dane w niej zawarte muszą być bardzo zwięzłe jak też treściwe ze względu na to, iż większość patrzących jest w ruchu.
Reklama takowa oraz użyta w niej czcionka powinny być duże i znakomicie widoczne nawet z oddali. Całość musi być wykonana w kontrastowych barwach. Umieszczenie jej w złym miejscu powoduje, iż najczęściej jest niezauważana a także pomijana.