Witaj w skromnych progach naszego bloga


Zapraszamy na stronę

Gazeta Edukacja to strona poświęcona zagadnieniom edukacyjnym. Znajdziesz tutyaj informacje ze świata nauki, ale także przeczytasz o tym, jak zadbać o prawidłowy rozwój dziecka.


Budowanie długofalowych relacji z konsumentem – z jakiego powodu ma to obecnie tak istotne znaczenie?

Posted on 06/05/2022 7:58am

Każda firma, która funkcjonuje dziś na rynku, znakomicie zdaje sobie sprawę z tego, że podstawowe znaczenie ma umiejętne staranie się o większą ilość konsumentów. Wobec tego, wykorzystywane są różnego rodzaju rozwiązania, a każda firma musi wybrać odpowiednią dla siebie alternatywę. Dość dużą popularnością dziś cechują się najczęściej programy lojalnościowe, wprowadzane na przykład przez niektóre sklepy w Internecie. Na czym one polegają? Jaka sama nazwa sugeruje, ich podstawą jest naturalnie lojalność.
Relacje z klientem
Author: Special Olympics Connaught
Source: http://www.flickr.com
Oznacza to, że klient za to, że kolejny raz nabywa artykuły w tym samym sklepie, dostaje konkretne wynagrodzenie, przykładowo w postaci punktów. Punkty są zbierane i można je wymienić przeważnie na atrakcyjne nagrody rzeczowe. Im więcej punktów, tym przedmioty są cenniejsze. Czasem w miejsce nagród proponowane są rabaty na kolejne zakupy. Naturalnie, to tylko przykład mechanizmu działania programów lojalnościowych, gdyż z podobnych rozwiązań korzystają obecnie nie tylko sklepy. Programy są wobec tego korzystne zarówno dla klientów, jak i ich właścicieli. Nie należy się dziwić, że stanowią jeden z podstawowych elementów budowania relacji z klientem. Taki program motywacyjny może przynieść rzeczywiście bardzo namacalne wyniki, dlatego wskazane jest zastanowić się nad jego wprowadzeniem we własnej firmie, jeżeli jest to możliwe.

Jeśli jesteś pewien, że informacje na omawiany wątek będą dla Ciebie wartościowe, to odwiedź proponowany odnośnik (https://twojprawnik.net/), który niewątpliwie takie wiadomości ma.

Sprawdź, jak stworzyć programy lojalnościowe.




Dla każdej firmy, bez względu na to, jakie towary proponuje lub jakie usługi świadczy, priorytetowe znaczenie ma pozyskanie grona stałych klientów. Poza programami lojalnościowymi należy zastanowić się także nad wprowadzeniem specjalnych kart, jakie będą uprawniały na przykład do rabatu w konkretnej wysokości. To rozwiązanie jest obecnie powszechnie stosowane w firmach na całym świecie, tym samym ma się gwarancję, że zdaje egzamin. Karta stałego klienta zachęca do tego, by zawsze korzystać z propozycji firmy, w końcu każdy chce oszczędzać. Na dodatek, jest to również ważny komunikat dla konsumenta, który przez otrzymanie takiej karty zazwyczaj czuje, że firmie zależy na pozytywnych relacjach i próbuje troszczyć się o zadowolenie nabywców. Zapoznaj się z ofertą firmy Pro.fill.

Tags: firma, klienci, relacje z klientami